Повернення товару
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення товарів належної якості
Умови для обміну або повернення товару: згідно із Законом «Про захист прав споживачів» товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий:
- товар не був у використанні та не має слідів використання – подряпин, сколів, потертостей, вм’ятин тощо
- збережено всі ярлики та заводське маркування
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості
Повернення здійснюється службою доставки “Нова Пошта” за тарифами транспортної компанії або безкоштовно в нашій точці видачі.
Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця:
- поінформуйте за телефоном +38 095 566 01 01 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником або самостійно до точки видачі;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання перевірки товару на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Адреса для повернення:
- Харківська область, м. Харків, проспект Героїв Харкова, 199
- Нова Пошта, Харківська область, м. Харків, відділення номер 145, +38 095 566 01 01
Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця:
При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися поштою або здійснити повернення проінформувавши нас у перші 24 години.
- поінформуйте за телефоном +38 095 566 01 01 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за рахунок одержувача;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку чи надсилаємо інший товар.
Адреса для повернення:
- Харківська область, м. Харків, проспект Героїв Харкова, 199, +38 095 566 01 01
- Нова Пошта, Харківська область, м. Харків, відділення номер 145, +38 095 566 01 01
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне надсилання замовлення.
Всі товари в нашому магазині підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.